lauantai 18. toukokuuta 2013

ATT:n epikset & ensimmäinen nolla

Vaikka jonkin verran ollaankin jo näitä epiksiä kierretty, ei kertakaan olla onnistuttu suorittamaan virheetöntä rataa. Alkuvaiheessa ongelmana oli Kelmin kierrokset + mun jännitys = haahuilua ja radan keskeytys kun Kelmi ei kuunnellut. Viime aikoina mä olen ollut aina myöhässä tai ohjannut päin honkia.

 Eilen oltiin oman seuran epiksissä ATT-areenalla ja saatiin kerrankin onnistunut suoritus aikaan! Rata oli ehkä aika armollinen minulle sillä ohjaajan ei tarvinnut hirveästi juosta vaan tärkeämpää oli oikeiden linjojen ohjaaminen. Juoksemisessä sinänsä ei ole vikaa mutta tällaiset radat ovat vielä helpompia kun saan vähän aikaa miettiä ohjaamista :D 
Kontaktit eivät menneet niinkun pitäisi. Ne kyllä otettiin mutta minun varmistusteni ansiosta. Samoin käännökset meni pitkäksi vaikka todella yritin niihin panostaa ja mielestäni olinkin aika ajoissa. Niitä täytyy kuitenkin harjoitella Kelmille varmemmaksi jotta tajuaa käännöksen + minun täytyy vaan olla vieläkin aikaisemmassa. No taas tiedetään mitä pitää treenata!

Tulokseksi saatiin siis 0, (-9,22) ja sijoitus 1! Kisaajien määrä ei päätä huimannut, nollia oli kolme ja Kelmillä ainut 0 möllikoiralle. Muut olivat jo kisaavia. Aikoja en ole vielä katsonut että kuinka nopea oli mutta mielestäni ihan suhteellisen nopea :) Saatiin taas vähän itseluottamusta, tästä on hyvä jatkaa! 

Alla ratapiirros ja video



Videosta kiitos Aila Laitiselle!








1 kommentti: