torstai 20. kesäkuuta 2013

Viime hetken hiomista..

Tänään oli vuorossa meidän omat mölliryhmän treenit. En malttanut jättää väliin vaan pakko oli päästä hiomaan kuvioita vielä viime hetkellä. Treeneissä mulla oli tänään kierroksilla käyvä suunsoittaja mutta silti mahtava suorittaja :) Tämmöinen mulla on yhä useammin treenikaverina.. hyvä merkki. 

Aloitettiin pienellä radanpätkällä. Piirroksia en saa hetkeen värkättyä - kaikki free trialit eri ohjelmista on kulutettu loppuun. Vinkkejä kellään? No kuitenkin, radanpätkässä oli hyppyä, A-estettä, putkea, rengasta ja putkipuomi-erottelua. Ei ongelmia, paitsi renkaan Kelmi hyppäsi ekalla kerralla väärästä välistä mun huonon ohjauksen takia. Riskillä vedin A-esteen mutta Kelmi otti kontaktin mahtavasti! JES! Tästä jäi niin hyvä fiilis! :) Putki-puomi-erottelussa ei ongelmia, tarkka ohjaus vain! 

Seuraava pätkä oli pidempi - hyppyjä, A, puomi, kepit ja putkia. Heti alussa tehtiin niisto ja valssi - ei ongelmaa. Radalla oli myös takaaleikkauskohta. Takaaleikkaus sujui viimeksi paremmin, täytyy muistaa itse panostaa ohjaamiseen. Puomin kontakti OK (JESJES! ) , A-kontakti OK , Puomi-putki-erottelu ok! Keppien haku putkesta ja suoritus ok! Sitten valssattiin ja en kuollaksenikaan muista valssin nimeä? Koira lähetetään esteelle ja lähdetään takaisin samaan suuntaan mistä tultiin. Blackout! No, tämä oli OK mutta kaipaa hiomista. 

Kaikenkaikkiaan jäi todella hyvä fiilis treeneistä! Koira teki kaiken oikein ja just niinkuin piti, kaikki oli mun ohjaamisestani kiinni. Kaipaisin hirveästi treeniä jotta osaisin katsoa milloin koira on lukinnut esteen. Tämä tuottaa ongelmia ja hosun hirveästi , mulla on mukamas niin kiire joka paikkaan tuolla radalla. Pitäis yrittää ohjata rauhassa ja varmasti eikä soheltaen ja sähläten. Vaikka treenit oli hyvät, vieläkään ei ole itsevarmaa kisafiilistä päällä! Mahtaako tullakaan..

Alla vähän kuvia viime päivien uintireissuilta :) 




 
 

 

3 kommenttia:

  1. Mä oon ladannu tän: http://auneli.pp.fi/tuomas/flextrcE.exe . Ei oo mulla ainakaan valittanu vielä mistään freetrialin loppumisesta, mä oon vaan printscreenillä aina napannu kuvan sitte valmiista radasta enkä tallentanu ohjelmalla.

    Tuo valssi oli varmaan sama valssi mitä me treenattiin viime harkoissa, mut mullakaan ei oo mitään hajua mikskä sitä kutsutaan :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos linkistä, täytyy tutustua tohon :) Hieman vaikea selittää sanoin niin että joku ymmärtääki jotain..

    Ei oo tullu vieläkään valssin nimi mieleen! :D

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa enemmän joltain vastakäännökseltä tai jaakotukselta...hmmm

    Puolivalssi, ennakoiva valssi..mitä näitä valsseja nyt on..

    VastaaPoista